Wywiady, opinie, polemiki
Razem dla bezpieczeństwa na polskich budowach
- Szczegóły
Wywiad z Urszulą Gawrysiak, kierownikiem działu BHP PPOŻ i OŚ w Budimeksie, który sprawuje prezydencję w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Eksport usług na rynki europejskie. Delegowanie pracowników do Belgii, Francji i Niemiec
- Szczegóły
Delegowanie pracowników do pracy za granicą przez polskich przedsiębiorców budowlanych może być nie tylko ciekawą alternatywą dla emigracji, która w ostatnich latach dotkliwie obniża potencjał pracowniczy naszego rynku, ale i szansą na rozwój firmy. Dlatego warto poznać możliwości w tym zakresie oraz wymagania obowiązujące w kilku krajach Unii Europejskiej, do których często kierowany jest eksport usług budowlanych.
Kontrakty zagraniczne? Tak, ale tylko sprawdzone i legalne
- Szczegóły
Eksport usług do krajów Unii Europejskiej to korzystna alternatywa dla polskich firm, które przez niestabilną sytuację na krajowym rynku zleceń często borykają się z problemami natury finansowej. Tymczasem zagranicznych ofert z branży instalacyjnej nie brakuje. Warto jednak dokładnie analizować ich treść i sprawdzać informacje o potencjalnym partnerze biznesowym, by nie paść ofiarą oszustwa.
Jak skutecznie szkolić wykonawców z branży budowlanej?
- Szczegóły
Szkolenia techniczne oraz prezentacje produktowe to dobry sposób na dotarcie do wykonawców i projektantów branży budowlanej z ofertą produktową. Celem tych spotkań jest nie tylko to, by edukować w prawidłowym montażu urządzeń i tym samym minimalizować problem reklamacji, ale przede wszystkim – by zyskać przywiązanie uczestników do marki. Jak najlepiej to robić?
Podsumowanie trendów rynku budowlanego i instalacyjno-grzewczego w III kwartale 2014 r.
- Szczegóły
Stosunkowo dobre wyniki jakie zanotowała gospodarka w Polsce w III kwartale 2014 roku, nie znalazły odzwierciedlenia w sytuacji na rynku instalacyjno-grzewczym. Praktycznie wszyscy uczestnicy tego segmentu rynku, którzy podzielili się swoimi opiniami na ten temat, podkreślali, ze ten kwartał był wyjątkowo trudny.
Dziś telefon - jutro gaz. Litania przeszkód i koncert życzeń
- Szczegóły
Gdyby mottem działań Polskiej Spółki Gazownictwa było hasło: dziś telefon – jutro gaz, o ile prostsze byłyby relacje z projektantami, wykonawcami i klientami. Taka możliwość to marzenie nie tylko wykonawców, ale chyba bardziej klientów. Niestety, na skutek wielu nieudanych poczynań PSG wydaje się to zupełnie nierealne. A szkoda!
Z przewodnikiem po rynku. O znaczeniu wizerunku w biznesie instalacyjnym
- Szczegóły
Pokaż, jak wyglądasz, a powiem ci, kim jesteś! – To znane poniekąd powiedzenie powinno nam stale towarzyszyć, ponieważ wizerunek ma podstawowe znaczenie w sukcesie. Dosłownie ułamek sekundy trwają podświadome procesy w mózgu, które kształtują odruchowe zachowanie wobec człowieka, którego się spotyka, ale również wobec marki produktów czy miejsca ich sprzedaży.