envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa








1W tym roku Zehnder obchodzi 125 rocznicę istnienia. Firma od lat współtworzy historię w zakresie innowacji i pomysłowego podejścia w biznesie. Wystarczy wspomnieć choćby pierwszy na świecie grzejnik stalowy. Obecnie czwarte pokolenie rodziny Zehnder zapisuje w niej kolejne karty.

Zaczęło się od tego, że w 1895 r. Jakob Zehnder założył swój mały warsztat w Gränichen w Szwajcarii.

Zehnder - tworzenie historii
Ten krok oznaczał pierwszą stronę historii sukcesu. Niezależnie od tego, czy jest to warsztat rowerowy, czy producent legendarnego lekkiego motocykla „Zehnderli”, nazwa Zehnder zawsze była synonimem innowacji i pomysłowego podejścia. W 1930 roku firma wręcz zrewolucjonizowała rynek, wprowadzając pierwszy na świecie grzejnik stalowy - Zehnder Charleston. Kolejne modele tego klasycznego grzejnika klienci nadal chętnie wybierają. Firma nie poprzestała jednak na grzejnikach dekoracyjnych. Z biegiem lat oferta poszerzyła się o produkty do wygodnej wentylacji wnętrz, promienniki, systemy sufitowe do ogrzewania i chłodzenia oraz rozwiązania z zakresu czystego powietrza do zastosowania w przemyśle. Pionierski duch firmy sprawił, że przekształciła się z małego warsztatu mechanicznego w międzynarodową grupę firm zatrudniającą około 3500 pracowników w 70 krajach.

Zehnder - kształtowanie przyszłości
Grupa Zehnder nadal się rozwija i zamierza aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości. - U podstaw tych celów leży ogromne zaufanie, jakim obdarzyli nas nasi klienci. Jego podtrzymanie jest naszym nadrzędnym priorytetem i chcemy to osiągnąć wspólnie z naszymi oddanymi i zaangażowanymi pracownikami - mówi prezes zarządu Hans- Peter Zehnder.

Dzięki energooszczędnym rozwiązaniom zapewniającym zdrowy i komfortowy klimat wnętrz Grupa trafia w rosnącą świadomość znaczenia zdrowego trybu życia, środowiska i zrównoważonego rozwoju. Pasja do innowacji w połączeniu z planowaniem na przyszłość i zrównoważonymi działaniami będą nadal stanowić główne zasady, dzięki którym Zehnder jest w stanie sprostać oczekiwaniom klientów.

Zehnder nie może się doczekać, aby wspólnie z każdym klientem napisać kolejny rozdział tej niezwykłej historii sukcesu.


 

pi